11 Nisan 2016 Pazartesi

Arşiv Okumaları 173

1-kâim-makam paşa ve kapudân-ı derya gayret-şiârım
2-gönderdigin telhis-i teselli-i muhlisin ma'lumum oldu. ben
3-yüzümü âlemus'sırr-ı ve'l-hafiyyata tuttum.  benim andan
4- gayrı mu'înim yoktur. ehl-i islamda gayret yok ve bu
5-gayretsizlik bana hayret veriyor. ol cenab-ı hâlıki's-
6-semâvati ve'l-arz bizlere yardım eylesun amin. bu dünyaya
7-gelmeden garaz-ı nefs-i emmareye mütaba'at olmayup ancak
8-ve mâ halaktü'l-cinne ve'l-inse illâ liya'budûn ayet-i kerimesinin
9- mazmun-ı ita'at-makrunuyla âmil olmak içundur
10-bizim büyük düşmanımız nefsimizdir hâlâ âna galip olduğumuz
11-yoktur. her ne vakit nefsimize galib olursak din
12-düşmanları ol-vakt mağlub olur hüdâ ıslah
13- eylesun amin...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.