12 Mart 2015 Perşembe

Osmanlıca ile Tanışma Hikayem / Mustafa Karataş

Öncelikle  sözüme başlamadan önce 
 Dostlarım ve arkadaşlarım beni ister  geri kafalı veya ilerici desin besleme ile başlar ,
Allah 'a  hamd eder  peygamber sav salât okuduktan sonra 
Sözlerime başlarım ; 

Zafer Şık hocam'a  ve tüm  Arkadaşlarıma  şükranlarımı  sunarım  , böyle bir  farkındalık  olarak #Osmanlıcahikayem adlı bir bölüm açması beni mutlu ve bahtiyar etmiştir.
Osmanlıca

Osmanlıca yani Kur'an harfleri ile  karşılaşmamız Kur'an-ı Kerim hocamın  ilk teşviki ile giriş yapar .ve başka bir hafızlık hocamın da Osmanlıca yazı yazmayı özendirmesi ve beni   şevklendirmesi ile bir  hamle başladık derken ; sonra dayımın rik'a notları ve rik'a yazması ile  merakım günden güne artarak devam ederken  resim yapmamın verdigi bir  pratiklik ve Kolaylıkla vaktim oldukça karalama yaparken  tabi bu arada Osmanlıca  ne diye araştırma içinde  olmamda bir  gerçeğin  dönüm noktası olsa ,  gerek  sanırım  osmanlıcanın  ne olduğunu etüt etmemdeki araştırmamın Osmanlıca ile tanışmamdaki rolü büyüktür  ..ve  komik olanda şu ki  Osmanlıcaya ben ne zaman ara versem  sanki neden bıraktın  gibi bana fısıldaması oluyor.. :))

Saygı ve hörmetlerümle :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.