20 Nisan 2015 Pazartesi

Arşiv Okumaları / 102

Kardeşim Raif
On gün kadar mukaddem sana Ankara'ya yazdığım mutlaka cevaplandıracağıni ümit ettiğim mektubuma cevap alamayınca üzülmüştüm. İstanbul'a geldiğini ve adresini dün akşam öğrenince sevindim. Avdetinden evvel görüşmek istiyorum. Bugün sana gelebilirdim. Evde bulunup bulunamayacağını bilmediğim için gelemedim. Hemen avdet ihtimalini düşürerek elden gönderdiğim bu mektubum seni evde bulursa vereceğin cevaba göre buluşalım. Bugün İstanbul'a ineceksen seni muayyen saatte köprüde Haydarpaşa İskelesinde yahut istanbul'da Beyoğlu'nda herhangi bir yerde bekleyeyim. İnmeyeceksen resmî bir misafirin de yoksa ben sana geleyim. Şayet mektubum bugün seni bulmazsa adresimi, telefonumu aşağıya yazıyorum. Buluşalım. Bir randevu temini için bu kadar traşı kâfî görmezsen bakiyyesini karşılaşınca tamamlarım. Gözlerinden öperim kardaşım.

C. Şık

Telefon: 20751
Sultanhamam Çakmakçılar numero: 78
İstanbul Manifaturacılar Türk Anonim Şirketi



Zafer Şık
Osmanlı Türkçesi Arşiv Uzmanı

Osmanlıca Tarih Edebiyat grubuna ulaşma linki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.