28 Nisan 2015 Salı

Arşiv Okumaları / 124

Şevketlü kerametlü mehabetlü kudretlü velî-ni'metim efendim
Malum-i mekarim-melzum-i padişahileri buyrulduğu üzre çâker-i sadakat-perverleri mukaddema Belgradda iken hidemat-ı cihadiyyede müstahdem vüzera
 Ve mîr-i mîrân ve sair sergerdegâna iksa ve i'tâ olunmak üzre Dersaadetlerinden celb olunmuş olan semur kürekler ve çelenklerden iktiza edenlere ilbas ve i'tâ olundukdan sonra kırk sevb bölüklü semur kürk ile ortası a'lâ taşlı yedişer kollu yirmi beş 
 Ve yine ortası taşlı beşer kollu on beş kıt'a altun çelenk fazla olarak nezd-i çâkerîde kalmış olduğundan zikrolunan ferve ve çelenklerin kangı tarafa teslimi hususuna irade-i seniyye-i mülûkâneleri taalluk eder ise manut-ı re'y-i derin-i keramet-karin-i şahaneleri idüğü 
 Muhat-ı ilm-i gîtî-şümûl-i tacdarileri buyruldukda emr u ferman şevketlü kerametlü mehabetlü kudretlü velî-ni'metim efendim padişahım hazretlerinindir

 Benim vezirim çelenkler darbhane-i âmireme teslim olunub kürkler dahi mukaddem hazinedarbaşıdan kaçar guruş fiyat ile alınmış ise yine o fiyat üzre muma-ileyhin matlubuna mahsuben kendüye verilüb mahsub olmasını defterdara havale eyleyesin



Not : Bu belge Osmanlıca Tarih Edebiyat grubu üyeleri tarafından çevrilmiştir.

Osmanlıca Tarih Edebiyat grubuna ulaşma linki


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.