9 Nisan 2015 Perşembe

Arşiv Okumaları / 49

Şevketlü kerametlü mehabetlü kudretlü veli-nimetim efendim
tebrik-i kudüm-i mah-ı ramazan kesirü'l-feyEzan zımnında semahatlü şeyhül'-islam efendi da'ilerine varılmak ve müşarun-ileyh dahi bab-ı aliye gelmek bi'l-maiyye hak-i pa-yi KİMYA-SA-YI şahanelerine RÜ'ESA olmak de'b-i dirin-i saltanat-ı seniyyelerinden olmak hasebiyle bi-mennihi te'ala çakerleri işbu gelecek cumartesi günü resmen takım ile efendi-i müşarun-ileyh da'ilerine azimet birle pazartesi günü dahi tebrik-i mah-ı feyz-i iktinah zımnında bi'lmaiyye mübarek rikab-ı kam-yab -ı hüsrevanelerine vaz'-I cebin-i rIKkiyYet olunması hususunda izn ü ruhsat-ı seniyyeleri şayan buyrulur ise emr u ferman şevketlü kerametlü mehabetlü kudretlü veli-nimetim efendim padişahım hazretlerinindir.

Not : Bu belge Osmanlıca Tarih Edebiyat grubu üyeleri tarafından çevrilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.