22 Nisan 2015 Çarşamba

Arşiv Okumaları / 105

Şevketlü kerametlü mehabetlü kudretlü velî ni'metim efendim
Eflak voyvodasıyla ada muhafızı Receb Ağa kullarının beynlerini te'lîf zımnında taraf-ı çâkerîden muhafız-ı muma-iley kullarına
 Yazılacak kâime müsveddesi hâk-i pâ-yı hümayunlarına takdim olunmak şeref-yafte-i sudur olan hatt-ı hümayunları muktezasından olmak hasebiyle bu babda iktizasına göre kaleme aldırılan kâime müsveddesi meşmûl-i luhaza-i tâc-dârîleri buyrulmak içün ma'rûz-ı hâk-i pâ-yı şahaneleri 
 Kılındığı ve ve sebk ü ibaresi muvafık-ı irade-i cihan-dârîleri olur ise ol vechle tebyiz ve tesyir olunacağı muhat-ı ilm-i âlîleri buyruldukda emr u ferman şevketlü kerametlü mehabetlü kudretlü velî ni'metim efendim padişahım hazretlerinindir 
 Kaleme alınan müsvedde manzûrum olmuşdur bu vechle yazılsın ve sadr-ı a'zama dahi ne vechle tarafından yazıldığını tahrir edesin 


Not : Bu belge Osmanlıca Tarih Edebiyat grubu üyeleri tarafından çevrilmiştir.

Osmanlıca Tarih Edebiyat grubuna ulaşma linki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.