27 Nisan 2015 Pazartesi

Arşiv Okumaları / 112

Şevketlü kerametlü mehabetlü kudretlü velî-ni'metim efendim Vaka'-i fesadın bidâyet-i zuhûrunda ocağ-ı âmire tarafından li-ecli'l muhafaza kal'a kapularında altı mahalle birer turnacı kulları tayin olunmuş olarak 
 Kullarından mukaddem hayli vakit ol tarafda memuren ikamet etmiş olan ser-turnacı Hasan Ağa kulları dahi el-hâletü hâzihî memuriyyet-i mezkureden münfekk olmuş ise de emeği mesbuk ve zatında mağdur ve şayan-ı lutf ü merhamet olmak mülabesesiyle kezâlik muma-ileyhin dahi tatyibi

 Mumâ-ileyhim ile'l-ân memur oldukları mahallerde mukîm ve hıfz u hırâsetle meşgul olduklarına binaen mesarif-i vâkıalarına medar olmak içün kendülere birer mikdar atiyye-i seniyye-i şahaneleri ihsan buyrulması münasib göründüğünden ve bunlardan başka el-yevm Büyükdereye memur sekbanbaşı Mustafa Ağa

 Münasib olduğundan cümlesinin mahâll ve esamisini mübeyyin bir kıta defteri terkim ve hâk-i pâ-yı şahanelerine arz u takdim kılınmış ve muma-ileyhim kullarına ale's-seviyye beşer kese akçe  ataya-yı seniyye-i şahaneleri inayet ve ihsan buyrulması hatır-güzar olmuş ise de ne vechle 
İrade-i mekârim-âde-i şahaneleri sunûh ve sudûr buyrulur ise emr u ferman şevketlü kerametlü mehabetlü kudretlü velî-ni'metim efendim padişahım hazretlerinindir 
Benim vezirim pek münasibdir mumâ-ileyhimin beherine beşer keseden ve otuz beş kese defterdardan getürdüb yeniçeri ağası marifetiyle tevzi' ve i'tâ etdiresin 

Not: Bu belge Osmanlıca Tarih Edebiyat grubu üyeleri tarafından çevrilmiştir.

Osmanlıca Tarih Edebiyat grubuna ulaşma linki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.