13 Nisan 2015 Pazartesi

Arşiv Okumaları / 63

veliyyü'n-ni'ama çaker-nevaza merhametlü efendim kulunuz paşa-yı muma-ileyh ile kable'l- mülakat bu vecihle tahrir ve tasdi'a mütecasir olmuş isemde bi-mennihi teala yarınki gün mülaki olarak tekrar kararımızı hak-i payi-i aliyyelerine ifadeye sür'at-i ibtidar edeceğim ma'lum-ı veliyyü'n-ni'amileri buyruldukta ferman hazret-i men-leh'ül emrindir
 şevketlü kerametlü mehabetlü kudretlü veli-ni'metim efendim kuşculuktan çErağ olan ali ağa kullarının rikab-ı kamer-tab-ı hüsrevanelerine ref' u takdim eylediği arz-ı halinde haremeyni 'Ş-şerifeyn mukata'atından
Tenbih-i acizanemin keyfiyyeti sualini amir şimdi sahife piray-ı sudur olan mübarek hatt-ı hümayun-ı şevket-makrun-ı şahaneleri müfadı MÜNİFİ ma'lum-ı bendeganem olmuştur rumlardan geçenlerde bazılarının firari varnud karyesi semTlerinde bazı düvel SEFAYİNİ bulunması cihetleriyle hasbe'l- vakt 
ahar suret hatır-ı acizaneme gelmemiş olduğu muhat-ı ilm-i alileri buyruldukta ol-babta emr u ferman şevketlü kerametlü mehabetlü kudretlü veli-nimetim efendim padişahım hazretlerinindir 
benim vezirim
bu hususlarda gerçi basiret üzere olmak lazımdır ancak istanbul halkı bu bir takım kayıkları gördükleri gibi türlü türlü havadisleri çıkararak nafile tahdiş-i Ezhan ederler kethüdan umur-Dide adamdır sen kemal-i gayretinden etmiş isende seni ihtar etmeli değilmiydi sen bunU BİR EYÜCE iktiza edenler ile müzakere edib ba'dehü lazım gelen zabıtana tenbih eyleyesiN


Not : Bu belge Osmanlıca Tarih Edebiyat grubu üyeleri tarafından çevrilmiştir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.