28 Nisan 2015 Salı

Arşiv Okumaları / 123

şevketlü kerametlü mehabetlü kudretlü velî-ni'metim efendim
Viranşehir kazasında Kapucular karyesinde medfun kutbü'l ârifîn Hazret-i Akşemseddin kuddise sirruhu'l-azizin kapucular ve diğer kapucular Ömer-ömr
 Karyeleri tekye ve türbe ve imareti vakfından olmak hasebiyle bi'l cümle tekalif-i vârideden muafiyyetlerini mübeyyin mukaddemen yedlerine verilen emr-i şerifin bu defa tahriri zaviyedarı tarafından bâ-arz-ı hal inha ve istida olunmağla verilen ferman kaydı lede's-sual karyeteyn-i mezkureteyn ahalisi

 Aziz-i müşarun-ileyh hazretlerinin tekyesine zaviyedar kaydolunmuş ve ol vechle tekalif-i varideden muafiyyetlerini havi iki yüz yirmi üç senesinde tecdiden yedlerine emr-i şerif verilmiş olduğu ve bu makule muafiyyet emirlerinin tecdidi hâk-i pâ-yi hümayunlarından arz u istizana mütevakkıf idüğü

Kuyuddan müsteban olmağla manzur-ı me'âlî-mevfur-i şahaneleri buyrulmak içün arz-ı hal-i mezkur maruz-ı huzur-ı me'âlî-mevfur-i cihan-banileri kılındığı muhat-ı ilm-i âlîleri buyruldukda emr u ferman şevketlü kerametlü mehabetlü kudretlü velî-ni'metim efendim padişahım hazretlerinindir

Benim vezirim yedlerinde olan emr-i âlî mucebince tecdiden emir verile


Not : Bu belge Osmanlıca Tarih Edebiyat grubu üyeleri tarafından çevrilmiştir.

Osmanlıca Tarih Edebiyat grubuna ulaşma linki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.