14 Nisan 2015 Salı

Arşiv Okumaları / 67

Şevketlü kerametlü mehabetlü kudretlü veli-ni'metim efendim 1- geçen gün mübarek hak-i pay-I KİMYA-SA-YI şahanelerine yüz sürdüğümde lede'l istizan şifahen şeref-bahşa-yı sudur olan emr u ferman -ı 
mülükaneleri mucebince ale'S-seher yeniçeri ağası kulları azl Olunub yerine kul ketHüdası ağa bendeleri yeniçeri ağası nasb 
ve ta'yin ve iktiza eden hİl'atı ilbas olunduktan sonra tarikleri üzre sair daire ağAvatı kullarının dahi hıl'atları iksa
olunduğu muhat-ı ilm-i alileri buyuruldukda emr u ferman şevketlü kerametlü mehabetlü kudretlü veli-ni'metim efendim padişahım hazretlerinindir.
Benim vezirim
Ma'lum-ı hümayunum olmuşdur hak teala cümlesini rıza-yı muvafık harekata muvaffak eyleye SELEFİ dahi tekfurdağına gitdiği isabetdir ma'zul ağaların bu tarafda durması münasib olmuyor 

Not: Bu belge Osmanlıca Tarih Edebiyat grubu üyeleri tarafından çevrilmiştir.

Osmanlıca Tarih Edebiyat grubuna ulaşma linki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.