16 Nisan 2015 Perşembe

Arşiv Okumaları / 77

 şevketlü kerametlü mehabetlü kudretlü veli-nimetim efendim uzunca abad hasköy kazasına tabi kuru çeşme karyesi reayasının takdim eyledikleri bir kıta arz-ı halleri mefhumunda reaya-yı merkume karye-i mezkurede vaki

 derbendi muhafaza ve ol-havalide olan köprüleri tamir etmek şartıyla derbendci ve köprücü tayin olunup cizyeden ma ada'  a'şar-ı şer'iyyelerin has tarafına ve maktu'ların dahi kabzına memure  eda eylediklerinden sonra avarız ve nezel ve tekalif-i saire ile teaddi ve rencide olunmamaları babında yedlerinde olan emr -i alinin te'kidini havi 
 bir kıt'a emr-i şerif i'ta buyurulmasını tahrir ve istirham iderler kaydı ledi's- sual vech-i muharrer üzre  muafiyetlerini mukaddem tarihle yedlerinde olan emr-i ali ikiyüzbeş senesi evahir-i cemaziye'l evvelisinde tecdid olunmuş idüğü derkenardan müsteban olmağla manzur-i adalet-nüşur-i cihan-banileri buyurulmak içün merfu'-i atabe-i bülend-mertebe-i mülukaneleri 
 kılındığı muhat-ı ilm-i alileri buyruldukta emr u ferman şevketlü kerametlü mehabetlü kudretlü veli-nimetim efendim padişahım hazretlerinindir 
Benim vezirim Reâyâ-yı mersûme yedlerinde olan emr-i âlî tecdîd oluna


Not : Bu belge Osmanlıca Tarih Edebiyat grubu üyeleri tarafından çevrilmiştir.

Osmanlıca Tarih Edebiyat grubuna ulaşma linki

ZaferŞık
Osmanlı Türkçesi Arşiv Uzmanı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.