14 Nisan 2015 Salı

Arşiv Okumaları / 66

Şevketlü kerametlü mehabetlü kudretlü veli-ni'metim efendim
manyada kaht-ı zehayir sebebiyle ahali fukarası mübtela-yı zaruret olduklarından manya başbuğunun istid'ası vechle  beş altı bin kile şa'ir mübayaa ve sefine ile
manyaya nakl olunmasına ruhsat-ı seniyye erzan buyurulması hususunu kapudan paşa kulları ba-tezkere inha etmiş olduğu hak-i pay-i hümayun-ı mülükanelerine takrir-i çakeranemle
lede'l arz müşarun-ileyhin inhası vechle galos ve sair ol-havaliden bulduğu mahalden iştira olunmasiçün şurutu derciyle emr-i ali ısdar olunmasını şamil şeref efza-yı
sudur olan hatt-ı hümayun-I şevket-makrun-ı şahaneleri mucebince bir kıt'a ferman-ı ali ısdar ve balası hatt-ı şerif-İ şevket-redif-i cihanbanileriyle tevŞİH buyurulmak içün
huzur-ı mekarıM- mevfur-ı mülükanelerine arz ve tesyar kılındığı muhat-ı ilm-i alileri buyuruldukda emr u ferman şevketlü kerametlü mehabetlü kudretlü veli-ni'metim efendim padişahım hazretlerinindir

 Benim Vezirim
Emr-i mezkurun bâlâsı hatt-ı humâyûnumla tezyin olunub tarafına irsal olunmuşdur. 

Not: Bu belge Osmanlıca Tarih Edebiyat grubu üyeleri tarafından çevrilmiştir.

Osmanlıca Tarih Edebiyat grubuna ulaşma linki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.